رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر

رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر
رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر

رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر

رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر

این مقاله کمک شایانی به والدینی که می خواهند صاحب جنین پسر شوند، می کند.

با رعایت مواردی از جمله رژیم غذایی ، نزدیکی درست و دقیق و … می توانید جنین پسر را تجربه کنید. اگر نکات این مقاله را با دقت رعایت کنید و انجام دهید، قطعا جنینتان پسر خواهد شد.

کارهایی که باید برای داشتن جنین پسر انجام داد چیست؟

کارهایی نظیر:

رسیدن خانم ها به ارگاسم:

با ارگاسم در خانم ها، یک محیط و فضایی قلیایی در رحم به وجود می آید که همین امر باعث می شود که جنین پسر شود. همچنین رسیدن خانم ها به ارگاسم یک امر بسیار حیاتی برای داشتن جنین پسر است.

آگاهی کامل و دقیق از حالت های آمیزشی:

حالت های آمیزشی مختلفی وجود دارد که باعث نفوذ عمیق اسپرم در رحم می شود. که با یادگیری این حالت ها می توانید شانس داشتن جنین پسر را افزایش دهید.

نفوذ عمیق اسپرم به این صورت است که اسپرم نر (y) باید از فاصله کمتری برای رسیدن به تخمک ها عبور کند. زیرا کروموزوم بسیار ضعیف می باشد و سریع از بین می رود. به همین خاطر نفوذ عمیق اسپرم باعث می شود که کروموزوم به راحتی، قبل از آنکه فاسد شود و از بین برود، به تخمک برسد.

حالت های آمیزشی که موجب جنین پسر می شود عبارتند از:

  • از پشت به جلو
  • به حالت ایستاده
  • از پهلو

اطلاع دقیق از زمان تخمک گذاری:

با دانستن و اطلاع دقیقی از زمان تخمک گذاری به راحتی می توانید جنسیت را در طول مراحل تخمک گذاری تعیین کنید. و از داشتن جنین پسر لذت به سزایی را بهرمند گردید.

خانم هایی که قصد داشتن جنین پسر را دارند، باید 24 ساعت قبل از تخمک گذاری، با هم دیگر رابطه جنسی نداشته باشند. چراکه مخاط دهانه رحم در این دوران بسیار لغزنده و اسیدی است. به همین دلیل اسپرم نرم می تواند آن را به راحتی باردار کند.

مطالعه بیشتر  اهمیت ویتامین D در افراد

بهبود سطح قلیایی رحم:

خانم ها با افزایش سطح قلیایی واژن خود می توانند برای داشتن جنین پسر تلاش کنند. برای افزایش میزان قلیایی واژن، باید از رژیم غذایی که سرشار از پتاسیوم و سدیم است، استفاده کنند. همچنین باید در طی این دوران، میزان PH رحم خود را هم نیز کنترل نمایند.

استفاده از لباس زیر پادار برای آقایان:

استفاده از لباس زیر پادار می تواند میزان تولید اسپرم را تا حد زیادی افزایش دهد. درصد موفقیت داشتن جنین پسر در آقایانی که از لباس زیر پادار استفاده می کنند، نسبت به آقایانی که از لباس زیر تنگ و ناراحت کننده ای استفاده می کند، بسیار بیشتر است.

استفاده از رژیم غذایی مناسب:

خانم هایی که قصد داشتن جنین پسر را دارند، باید بر روی برنامه رژیم غذایی خود بسیار تمرکز کنند و بتوانند با مصرف مواد غذایی مقوی و مناسب، سطح اسیدی بودن بدن خود را کاهش دهند. زیرا اگر میزان اسید بدن بیش از حد بالا باشد، اسپرم پسر نمی تواند برای مدت طولانی زنده بماند.

خوردن غذاهای تند، غذاهایی که حاوی طعم های مرکبات است، خوردن غذاهای لبنی نظیر: پنیر، شیر، ماست و خوردن غذاهایی که حاوی مقدار بالای پتاسیوم نظیر سیب زمینی، اسفناج، موز، کلم بروکلی و همچنین مصرف مکمل های روغنی Primrose Evening می تواند شانس داشتن جنین پسر را افزایش دهد.

کمک کردن به همسر برای افزایش تولید اسپرم:

با محدود کردن سیگار و الکل، مصرف مواد مخدر بخصوص ماری جوانا یا اکستازی، کوکائین می توانید میزان تولید اسپرم را  افزایش دهید.

مصرف مکرر نوشیدن قهوه فقط برای آقایان:

نوشیدن زیاد قهوه در این دوران برای آقایان، سبب افزایش میزان تولید اسپرم می شود. چرا که قهوه انرژی مضاعفی را برای اسپرم (Y)  فراهم می کند. و همین امر موجب می شود که، اسپرم سریع تر به تخمک برسد. در نتیجه آقایان با مصرف قهوه، می توانند احتمال به وجود آمدن نوزاد پسر را افزایش دهند.

رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر

رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر

رژیم غذایی برای داشتن جنین پسر

رژیم هایی غذایی که موجب به وجود آمدن جنین پسر می شود عبارتند از:

مطالعه بیشتر  جفت سرراهی و خطرات آن در دوران بارداری

استفاده از قارچ ها

قارچ ها حاوی مقدار زیادی پتاسیوم و ویتامین D است که در حفظ سلامتی اسپرم بسیار کاربرد دارد.

استفاده از موز

موز سرشار از پتاسوم است و این پتاسیوم موجود در موز، می تواند به اسپرم مردانه کمک کند تا مدت زمان بیشتری در رحم بماند. با مصرف 2 عدد موز به صورت روزانه می توان شانس بیشتری برای داشتن جنین پسر را داشته باشید.

مصرف غلات غنی شده در صبحانه

آقایان با مصرف مواد مغذی می توانند شانس خود را برای داشتن جنین پسر افزایش دهند. به این صورت که آقایان با مصرف غلات غنی شده در صبحانه می توانند اسپرم مردانه را برای مدت بیشتری در تخمک خانم ها زنده نگه دارند.

استفاده از مرکبات

مرکبات نظیر لیموشیرین، پرتقال، لیموترش و گریپ فروت، سرشار از ویتامین C می باشد. و مصرف مرکبات به ایجاد یک فضای قلیایی کمک به سزایی در خانم ها می کند. و این فضای قلیایی برای زنده ماندن اسپرم (y) بسیار مناسب است

مصرف مرکبات، باعث بهبود سلامت ایمنی بدن هم نیز می شود.

استفاده از غذاهای نشاسته ای

غذاهایی نظیر برنج ، نون، سیب زمینی، ماکارانی و … به دلیل دوز بالای نشاسته و گلوکز، می تواند احتمال به وجود آمدن و داشتن جنین پسر را افزایش دهد. همچنین این نوع غذاها سبب می شود که انرژی و وزن خانم ها افزایش و به میزان مطلوبی برسد.

استفاده از غذاهای دریایی

غذاهای دریایی سرشار از عناصر روی است. که موجب افزایش تعداد اسپرم می شود و افزایش اسپرم شانس داشتن  فرزند پسر را افزایش می دهد.

مطالعه بیشتر  یائسگی زود رس در بانوان

مصرف غذاهای شور

نمکی که در غذا ها مصرف می شود، حاوی سدیم و پتاسیوم است. در رژیم غذایی خود قبل از متولد شدن فرزنتان، حتما از مواد غذایی نظیر ترشی، کراکر، پپرونی به میزان لازم مصرف و استفاده نمایید.

اما پس از تولد نوزاد، مادران باید میزان نمک را در غذاها و یا میوه ها کاهش دهند. زیرا نمک موجود در غذاها سبب افزایش فشار خون مادر می گردد.

علاوه بر موارد بالا ، مواد غذایی نظیر گوجه فرنگی، میوه ها و سبزیجات، تخمه کدو تنبل، مارچوبه برای خانم های باردار ،بسیار مفید و مغذی می باشند. و حتما باید در رژیم های غذایی مورد استفاده قرار گیرند.

بهترین متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت نوبت در جهت مشاوره در زمینه زنان و زایمان و همین طور رژیم غذایی برای داشتن فرزند چه دختر و چه پسر ، می توانید از طریق سایت دکتر الهام پورمطرود اقدام به دریافت نوبت کرده و در زمان مشخص شده به مطب ایشان واقع در سعادت آباد مراجعه کنید.

———————————————————–

راه های ارتباطی با دکتر الهام پور مطرود

پیج اینستاگرام دکتر الهام پور مطرود

کانال آپارات دکتر الهام پور مطرود

کانال نماشا دکتر الهام پور مطرود

———————————————————–

اسپرم برنده چه ویزگی هایی دارد؟

سقط مکرر علت و دلایل آن

نازایی به دلیل مشکلات در مردان

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.