• دکتر الهام پورمطرود

بیوگرافی دکتر الهام پور مطرود
جراح و متخصص زنان و زایمان
فوق تخصص نازایی، لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی

دکتر الهام پورمطرود، متخصص زنان و زایمان و فوق تخصص نازایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. از سوابق علمی و درمانی ایشان می‌توان به انتشار چندین کتاب تخصصی و مقالات علمی در حوزه بیماری‌های زنان و نازایی و سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اشاره نمود. دکتر پورمطرود در حال حاضر در شهر تهران در منطقه سعادت آباد در خدمت مراجعین محترم بوده و پذیرای مراجعین در زمینه های مختلف زنان و زایمان، درمان ناباروی و خدمات آی وی اف، آی یو آی، هیستروسکوپی، لاپاروسکوپی و سایر روشهای تشخیص و درمان ناباروری و مشکلات زنان هستند.

از تولد تا دبیرستان (1352 تا 1372)

الهام پورمطرود از مادری فرهنگی وپدری نظامی به عنوان اولین فرزند خانواده در صبحگاه هشتم دیماه 1352،در پایگاه چهارم شکاری بدنیا آمد. بعد از طی کردن دوره ابتدایی وراهنمایی در دبستان نبوت ومدرسه راهنمایی شهید بهشتی پایگاه چهارم شکاری،با اتمام جنگ تحمیلی به اهوازنقل مکان نمود.دوره دبیرستان را دردبیرستان حضرت فاطمه(س) اهواز با رتبه عالی به اتمام رسانیده ودرسال 1372 وارد دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز گردید.

دوره دانشگاه (1372 تا 1384)

بعداز طی نمودن دوره عمومی پزشکی ، در سال 1380 در رشته جراحی زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شده وچهار سال در بیمارستان میرزا کوچک خان دانشگاه علوم پزشکی تهران در محضر اساتید بنامی چون سرکار خانم دکتر نیرومنش ، خانم دکتر اکبری اسبق ،خانم دکتر نیرومند و جناب آقای دکتر دبیراشرفی کسب علم نمود و در نهایت درامتحانات بورد تخصصی زنان در شهریور1384 با رتبه برتر کشوری فارغ التحصیل گردید.

دوره خدمت (1384 تا 1388)

سپس برای خدمت درمناطق دورافتاده، حدود یکسال دربندر امام خمینی (ره) (سربندر) با بدترین شرایط گرمایی و یکسال در فیروزکوه با سخت ترین شرایط سرمایی دوره دو ساله طرح را طی نمود. بعد از اتمام این دوره، با رتبه اول در امتحانات فوق تخصص (فلوشیپ) نازایی دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شده و به مدت یکسال و نیم در محضر اساتید مشهوری همچون سرکار خانم دکتر رمضان زاده و خانم دکتر قاضی زاده و جناب آقای دکتر اقصی کسب تجربه نموده و در پایان سال 1388 مفتخربه پایان این دوره گردیدند.

بهره برداری (1388 تا 1391)

دکتر پورمطرود با توجه به علاقه شدید و شوق فراوان خدمت به هم استانی هایش ، به طور داوطلبانه ، ازشهریور 1388 به عضویت هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درآمده و با رتبه استادیاری تا کنون در خدمت دانشجویان و رزیدنتهای گروه زنان و زایمان و بیماران عزیز بوده است. تلاشهای وی طی این مدت کوتاه در زمینه نازایی ولاپاروسکوپی وهیستروسکوپی زنان ،به فضل الهی با حل مشکل بسیاری از هم استانی های عزیز همراه بوده و انشاءا… این پیگیریها با پشتکار مضاعف ادامه خواهد یافت؛ چرا که زنده ماندن در دل کسانی که پس از ما زنده می مانند،ما را جاودانه خواهد ساخت.

فعالیت آزاد در خوزستان (1391 تا اواسط 1394)

در بین سالهای 1391 تا 1394 دکتر پورمطرود در شهر اهواز به ارائه خدمت به مراجعین در مطب خصوصی خود پرداختند.

ادامه فعالیت در تهران (1394 تا کنون)

ادامه فعاليت بعنوان فوق تخصص نازايی و جراح زنان در تهران همزمان با ادامه فعاليتهای علمی با تاليف و چاپ دو بخش در كتابهای انگليسی زبان انتشارات INTECH كه در بخش بعد توضيح بيشتر داده ميشود…

Call Now Button