,

بیماری های تشخیصی زنان

برخی از بیماری های شایع در بین زنان وجود دارد که اگر این بیماری ها به وسیله متخصصین زنان و زایمان مانند دکتر الهام پورمطرود درمان گردد در این حالت احتمال بروز مشکل به حداقل می رسد

چون دکتر پور مطرود تخصص بالایی در این زمنیه دارد و جزو بهترین متخصصین زنان و نازایی در کشور است.

در واقع بانوان به هیچ عنوان نباید نسبت به موارد و مشکلاتی که وجود دارد بی تفاوت باشند

چون بعدها ممکن است باعث بروز مشکلات بسیار جدی شود به همین دلیل مشاوره و کمک گرفتن از پزشکان متخصصی که وجود دارد بهترین گزینه برای درمان سریع است.

که خوشبختانه وجود پزشکانی مانند دکتر الهام پورمطرود باعث شده است تا تمام بانوان بتوانند در سریع ترین زمان ممکن برای تشخیص و درمان مشکل اقدام نمایند.

در ادامه مطالب از رایج ترین بیماری های تشخیصی بانوان بیان شده است.

مشکلات دستگاه تناسلی چیست؟

بعضی از بیماری‌ها مانند بیماری‌های التهابی لگن، زگیل‌های تناسلی، تبخال تناسلی و همچنین عفونت های ادراری و… جزو بیماری های رایج در دستگاه تناسلی بانوان می باشند

که از علائم آن می‌توان به وجود ترشحات غیرعادی، عفونتهای ادراری، بوی بد اشاره کرد که بانوان در صورت مشاهده چنین مواردی باید به پزشک متخصص زنان و نازایی مراجعه نمایند.

سرطان تخمدان چیست؟

سرطان تخمدان نیز یکی از بیماری های هایی می باشد که دارای علائمی مانند تکرر ادرار، وجود درد در شکم و همچنین احساس کسلی و بیحالی می‌باشد.

در حالت کلی تشخیص دادن این مورد حتی در صورت داشتن علائم برای بیماران دشوار است

و باید به پزشک متخصص مراجعه شود تا این مورد به صورت دقیق تشخیص داده شود.

سرطان پستان چیست؟

سرطان پستان یکی از مشکلات رایج در بین بانوان می باشد که از علائم آن می‌توان به شل شدن غده لنفاوی، تغییر یافتن پوست، تغییر یافتن شکل سینه و همچنین ایجاد فرورفتگی در نوک سینه می توان اشاره کرد.

مطالعه بیشتر  افزایش دوقلوزایی

داشتن تنها یکی از علائم گفته شده بدین معنی نیست که فرد دچار سرطان سینه است.

در واقع این مشکل هم باید بعد از انجام آزمایش های مختلف و معینی به وسیله متخصص زنان زایمان تشخیص داده شود.

سرطان رحم چیست؟

این مورد اکثراً در جوانان اتفاق می‌افتد و زمینه ژنتیکی دارد و از علایم آن می‌توان به وجود ترشحات غیر طبیعی، وجود دردهای غیر قابل تحمل در بخش لگن و همچنین خونریزی اشاره کرد.

در واقع این مورد هم در صورت داشتن علائم به راحتی قابل تشخیص نیست و برای اینکه فرد مطمئن شود

که دچار سرطان رحم است باید به پزشک معالج متخصص مراجعه نمایید.

کیست تخمدان چیست؟

کیست تخمدان یکی از مشکلات رایج در بانوان است معمولاً افرادی که دچار کیست تخمدان هستند

دردهای بسیار زیادی هنگام قاعدگی دارند و یا قاعدگی نامنظمی دارند

و در اکثر مواقع در زیر شکم درد هایی را احساس می کنند که در صورت بروز چنین مواردی مراجعه سریع به پزشک برای برطرف کردن مشکل الزامی است.

تنبلی تخمدان چیست؟

تنبلی تخمدان نیز یکی از مشکلات رایج در بین بانوان است که معمولاً در محدوده سنی متفاوتی مشاهده می گردد

و افرادی که دچار قاعدگی های نامنظم هستند احتمال وجود تنبلی تخمدان در این افراد زیاد است

و به گونه‌ای تنبلی تخمدان می تواند باعث شود تا هورمون های جنسی بانوان به هم بخورد.

که در این حالت نیز باید به پزشک متخصص مراجعه شود تا درمان گردد.

در واقع تنبلی تخمدان در صورت عدم درمان  بعدها می تواند باعث ناباروری گردد.

مطالعه بیشتر  چربی خون در بارداری و آی وی اف

چسبندگی رحم چیست؟

با توجه به اینکه تمام بخش داخلی  لوله های رحم با استفاده از لایه های نرمی به نام سروز پوشیده شده است که وظیفه سروز این است که این بخشها بر روی هم، به‌گونه‌ای بلغزند و به هم نچسبند

به هر دلیلی اگر این سروز  ها دچار مشکل شوند در نتیجه باعث می شود تا بخش های داخلی رحم و لوله های فالوپ به هم بچسبند

که این مورد  باعث ایجاد یک اتصال غیرعادی می گردد که در صورت بروز چنین مشکلی چسبندگی رحم ایجاد میشود.

فیبروم رحم چیست؟

فیبروم هم اکثرا به خاطر مشکلات ژنتیکی به وجود می آیند

و هیچ دلیل اصلی تا امروز مشخص نشده است که بیان کننده ایجاد فیبروم باشد.

معمولاً فیبروم رحم را با استفاده از سونوگرافی تشخیص میدهند.

و اگر دختران جوان دارای فیبروم رحم باشد در این حالت جراحی انجام نمی‌شود

و معمولاً پزشک با استفاده از روش‌های درمانی دیگر مشکل را تحت کنترل میگیرد

که اندازه این فیبرها می‌تواند ۶ تا ۷ سانت باشد.

عفونت واژن چیست؟

در برخی مواقع عدم رعایت بهداشت فردی باعث می‌شود تا باکتریهای شروع به رشد کنند

که این باکتری ها باعث می شوند تا بانوان به عفونت های واژن مبتلا شوند

که معمولاً تمام بانوان حداقل یک بار در طول زندگی این مورد را تجربه می کنند

از جمله باکتری هایی که باعث عفونت واژن می شود می توان به کاندیدیاز، تریکومونیاز و واژینو باکتریال اشاره کرد.

درمان بیماری های شایع زنان

خوشبختانه پیشرفت علم پزشکی و وجود تجهیزات مختلف باعث شده است تا درمان بسیاری از مشکلات و بیماریهای زنان به راحتی امکانپذیر شود.

که تمام بیماران در هر شرایطی باید به این موضوع دقت کنند که مراجعه به پزشکان متخصص و حرفه ای می تواند تاثیر بسزایی در بهبودی سریع بیمار داشته باشد.

مطالعه بیشتر  درمان و بررسی نازایی در زوجین

با توجه به اینکه بیماری های زنان و مشکلات رحم بسیار زیاد است و انواع عفونت های دستگاه تناسلی زنان

و بیماری‌های مقاربتی و همچنین درمان ناباروری و علت‌های و یا مشکلات بسیار رایج دیگر

که هرکدام به گونه ای مرتبط به هم بوده و می‌تواند در صورت عدم درمان زمینه ساز بروز مشکلات جدی دیگر باشد

مثلاً فیبروم رحم و یا سندرم تخمدان پلی کیستیک جز مواردی هستند که می‌توانند باعث نازایی شوند.

اگر مشکلات و بیماری های بانوان به صورت دقیق و کامل به وسیله پزشکان حرفه‌ای مانند دکتر الهام پورمطرود درمان نشود در این حالت ممکن است بعدها باعث بروز مشکلات بسیار جدی و جبران‌ناپذیر شود.

و همین دلیل تمام افرادی که دچار مشکلات و بیماری‌های خاصی هستند

باید در سریعترین زمان ممکن برای درمان و تشخیص به بهترین متخصص زنان نازایی در تهران که در سعادت آباد قرار دارد مراجعه نمایند.

بهترین روش درمان بیماری های تشخیصی زنان

دکتر الهام پورمطرود جزو بهترین متخصصین زنان و نازایی در تهران بوده و در رابطه با تمام مشکلات و بیماریهای زنان تخصص فوق العاده بالایی دارد

و به راحتی می‌تواند با تشخیص صحیح و درمان به موقع باعث شود تا عوارض و مشکلات ناشی از بیماری به حداقل برسد.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که دچار مشکلات رایج در رابطه با بیماری های زنان هستید

در این صورت برای مشاهده آدرس مطب دکتر الهام پورمطرود می توانید به وبسایت پورمطرود مراجعه کرده

و تمام اطلاعات لازم را در رابطه با روشهای ارتباطی با پزشک مربوطه کسب نمایید.

———————————————————-

دکتر الهام پور مطرود